فرآیند ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به اتمام رسید

فرآیند ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به اتمام رسید

  • فرآیند ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به اتمام رسید

    استودیو ایداس مونترئال با انتشار پیامی اعلام کرد که مراحل ساخت بازی Shadow of The Tomb Raider به اتمام رسید.

    همان‌طور که‌ می‌دانید قسمت جدید سری Tomb Raider که Shadow of The Tomb Raider دارد، توسط استودیوی ایداس مونترئال در دست ساخت قرار دارد. استودیوی کریستال داینامیکس به‌دلیل کار برروی بازی Avengers، این قسمت از سری را به دست استودیوی ایداس مونترئال سپرد. حال استودیوی ایداس مونترئال با انشار تصویری از تیم سازنده این عنوان در وب‌سایت توئیتر، اعلام کرد که این بازی گلد شده و مراحل ساخت آن به اتمام رسیده است.

    “بازی Shadow of The Tomb Raider گلد شد! لارا هم اکنون از استودیوی ایداس مونترئال که سخت بروی این بازی کار کرد خارج شده و در راه تولید است. بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای کنسول‌‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی/استیم منتشر خواهد شد.”

    گلد شدن عنوان Shadow of the Tomb Raider زمان خوبی برای استودیوی ایداس مونترئال است تا برروی باگ‌ها و مشکلات موجود در این عنوان کار کند و آن‌ها را برطرف سازد. اگر مشکل و یا باگی در بازی وجود داشته باشد، استودیوی ایداس مونترئال با منتشر ساختن به‌روزرسانی در روز نخست انتشار این عنوان، این مشکلات را برطرف می‌سازد.

    بازی Shadow Of The Tomb Raider در تاریخ جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

    منبع:گیمفا.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: فرآیند,ساخت,بازی,Shadow,of,The,Tomb,Raider,به,اتمام,رسید,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:47 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در رقابت با ۱۱ برند در گروه سوپرمارکت آنلاین و کسب بیشترین آرای مردمی، موفق به دریافت تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع مجلس، محمد ناطق رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، محمود محمدیان ریاست کمیته علمی، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره و مقامات برندهای منتخب ۱۳۶ گروه کالایی و خدماتی به همراه هواداران برندهای محبوب در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در گروه سوپرمارکت آنلاین و در رقابت با ۱۱ برند در این گروه، موفق شد با کسب بیشترین آرای مردمی، تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان را از آنِ خود کند.

در این نظرسنجی گسترده ملی که با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مصرف‌کنندگان همراه بود، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) با کسب بیشترین تعداد آرا و هوادار مردمی در اولین حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان و با گذشتِ کمتر از یک سال از آغازِ فعالیت، حائز دریافت تندیس و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۷ شد.

کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا پس از اخذ تندیس سیمین و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان طی سخنانی در جمع حضار و هواداران این برند، این موفقیت را پس از لطف خداوند و مردم شریف و نجیب ایران، مدیون حمایت، درایت و هوشمندی مدیران عالی رتبه بزرگ‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین زنجیره‌ای کشور- افق کوروش- دانست و افزود: از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اُکالا تنها چند ماهی است که می‌گذرد؛ بی‌تردید دست‌یابی به تندیس سیمین برند محبوب سوپرمارکت آنلاین برای اُکالای چند ماهه، موفقیتِ بسیار بزرگی محسوب می‌شود و خرسندیم که اُکالا در این مدت کوتاه توانسته است با کسب رضایت مصرف‌کنندگان، در دل‌های مردم جا باز کند.

به گفته وی، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( okala) با حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان خود را به محکِ قضاوت و رای مردم گذاشت و امیدواریم با حفظ جایگاه پیشتازی در این صنعت، همواره محبوبِ دل‌های مصرف‌کنندگان باشیم.

 

برچسب ها: فروشگاه,اینترنتی,
[ چهارشنبه 7 شهريور 1397 ] [ 12:55 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد